zondag 10 maart 2013

Zaterdag

Zaterdagochtend: pfffffff.... ik ga weer moeten zeuren en uiteindelijk dreigen met vanalles om een huiswerkplanning vast te krijgen.
Om 11u moet ik weg, ik kan niet te lang taffelen. Aan de ontbijttafel vraag ik naar haar dagindeling.
Om half 2 wilt ze naar die collega voor de juwelen, geen andere plannen. Ik vraag naar haar huiswerk, haar interesse is minimaal.
Ik eis een planning voor ze ergens naartoe gaat en vraag om toch alvast de taak geschiedenis ta maken: een zakwoordenboekje (dwz bijna een uur werk dat net zo goed in de klas gedaan kan worden, ik denk stomme leerkracht...)
Na heel wat gedoe is de planning er (ingevuld in google-agenda en gedeeld met mij = handig).
Zaterdagvoormiddag en zij begint aan haar taak geschiedenis... ik vertrek boodschappen doen.
Zaterdagmiddag: de taak geschiedenis is gedaan, het juwelen maken komt eraan. In haar agenda staat nog woordenschat Engels en Frans gepland in de vooravond. Iedereen content
De vooravond en avond verlopen anders dan gepland (wat best leuk blijkt) en er wordt met geen woord gerept over Engels, Frans en/of planningen die danig in de war zijn omdat wij een leuke namiddag/ avond hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten