maandag 11 maart 2013

maandag

So far so good.
Maandag is een lange dag (8ste uur). Een 8ste uur in een eerste jaar is volgens mij niet echt nodig en/of nuttig... maja.
Rond half 6 durfde ik het dan toch aan om eens naar huiswerk te vragen. Het bleek nogal mee te vallen: toetsen leren:

  • Frans en 
  • Nederlands. 


Ze maakte zich ervan af met de melding dat ze dat Frans gisteren toch al eens had bekeken (het leren door herhaling is precies een wat voor interpretatie vatbare werkwijze) en dat Nederlands, bwa dat wist ze wel nog. Na wat aandringen heeft ze toch een 2-tal minuten door haar cursus gebladerd.
Ik denk dat ze begreep dat ook ik een lange dag had en geen zin had om achter haar veren te zitten. In een mum van tijd (lees in 4 minuten) was ze klaar en na nog een opmerking stond haar boekentas voor morgenvroeg klaar aan de deur.
Ik heb mijn twijfels over het "kennen" maar we zullen zien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten